3 Eylül 2016 Cumartesi

Şişli İleri Excel Kursu

Şişli İleri Excel Kursu
Almış olduğunuz excel kursu yetersiz kalıyorsa sizleri şişli weeb akademi ileri excel kursumuza bekliyoruz. Şişli weeb akademiden alacağınız ileri excel kursu sayesinde excel bilginizi geliştireceksiniz. Almış olduğunuz excel kursu sayesinde işe girme imkânınız artacaktır. Üstelik ileri excel sertifikasına da sahip olacaksınız. Uzman hocalarımızla ileri excel öğrenmek daha kolay ve zevkli hale dönüşecektir. Sizleri de Şişli ileri excel kurslarımızda görmekten mutluluk duyarız.


Detaylı bilgi için;

Weeb Akademi   Pendik
Adres: Doğu Mahallesi Hatboyu Caddesi Altınyunus Çıkmazı Hızlı tren istasyonu karşısı
Pendik / İstanbul
Telefon0216 390 88 30

Weeb Akademi Kadıköy
Adres: Osmanağa Mahallesi Kırtasiyeci Sokak No:36 Boğa Heykeli Karşısı / McDonalsın Sokağı
Kadıköy / İstanbul
Telefon0216 348 88 31

Weeb Akademi Beşiktaş
Adres: Cihannüma Mah. Barbaros Bulvarı Gökmen Apart. No:67/12
Beşiktaş / İstanbul
Telefon: 0212 258 88 33

Weeb Akademi Ümraniye
Adres: Atatürk Mah. Alemdağ Cad. No:62
Ümraniye/ İstanbul
Telefon: 0216 316 88 30

Mail
: bilgi@weebakademi.com

Öğrenci Yorumları


Halenur Akbaş arkadasımın tavsiyesi ile buraya başladım.Tesadüfen karşılaştık buraya geldiğini ve çok memnun kaldığını söyledi.güvendiğim bir arkadaşımdı pek tereddüt etmeden görüşmeye gittim ilgilerinden memnun kaldım ve anlaştık.İlk ders benim için gerçekten önemliydi volkan hocamın ilgisi alakası beni çok memnun etti.Öğrenirmiyim diye korku vardı içimde ilk dersten sonra hiç tereddüt etmedim. Volkan hocama Ayşen Hanıma ve Bircan Hanıma sonsuz teşekkürler
Sümeyye Arslan
Yorumun Gerçek Adresi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder